Комфортний переїзд  /  Вантажні перевезення  /  З чого почати переїзд офісу

З чого почати переїзд офісу

Ми зробили покрокову інструкцію, яка відповість на це питання.

Зберіть всю інформацію стосовно переїзду:

  • Складіть перелік майна, меблів, оргтехніки. Вкажіть у ньому кількість кутових та прямокутних столів, великих предметів, шаф зі склом та без скла.
  • Розрахуйте, скільки коробок для переїзду вам потрібно. Зверніть увагу, що в одну входить 8 стандартних папок або один стаціонарний комп’ютер. Запишіть окремо кількість коробок для оргтехніки та документів.
  • Докладно розпишіть умови переїзду: чи є в будівлях ліфт, на якому поверсі розташований старий і новий офіс, яка відстань від офісу до ліфта і до вантажного автомобіля. Вкажіть, у який час можна користуватися вантажним ліфтом за правилами бізнес-центру.
  • Визначте точну дату переїзду. Враховуйте, що переїзд у вихідний день проходитиме швидше, ніж у будній.
  • Складіть список речей, які ви запакуєте самі. Як правило, співробітники офісу, складають свої особисті речі самі, документацію пакують співробітники бухгалтерії. Пакування меблі та техніки здійснять працівники нашої компанії.
  • Надайте нашому менеджеру всю зібрану інформацію. Для точної оцінки вартості роботи до вас приїде наш працівник, огляне все та уточнить деталі. Нагадуємо, ця послуга абсолютно безплатна.
  • Укласти з нашою компанією угоду, в якому буде зазначено фіксовану вартість послуги та розписано взаємні зобов’язання.
  • Складіть план розміщення в новому офісі та надішліть його менеджеру «Комфортний переїзд».
  • Призначте для кожного відділу, відповідального за переїзд — це допоможе уникнути хаосу.
  • Можете бути спокійними та довіритися нашій команді. Після виконаної роботи залишити нам відгук та задоволену посмішку.

Схожі публікації

Меню